vineri, 7 martie 2014

Competent Communicator in Timisoara Toastmasters

Recent am reintrat pe Blog si am realizat ca din 10 Decembrie 2013 nu am mai scris nimic, nu am mai publicat nimic, niciun articol, nicio parere. Sa nu credeti ca mi-am incetat activitatea ca si Vorbitor in Public, sa nu credeti ca am renuntat la pasiunea mea. Din contra, au avut loc mai multe activitati in care am fost implicat ca si vorbitor sau trainer, am finalizat doua cursuri de Public Speaking pentru Copii, am finalizat cateva discursuri pentru Timisoara Toastmasters, am sustinut cateva workshopuri, am initiat cateva programe de dezvoltare personala, am organizat evenimente, am lucrat la alte proiecte de evolutie si autocunoastere personala

Una peste alta, nu am stat. Am lucrat!

Un alt lucru pe care l-am indeplinit, a fost sa devin Competent Communicator in cadrul Timisoara Toastmasters. Ce inseamna acest lucru? Sa finalizezi cele 10 lectii din manualul Competent Communication. Fiecare din aceste lectii are anumite obiective pe care le ai de indeplinit, fiecare proiect te ajuta sa iti desavarsesti tehnica de public speaker si sa devii mai bun.

Cele 10 lectii prin care am trecut au fost:

1. The Ice Breaker
2. Organize Your Speech
3. Get to the Point 
4. How to Say It 
5. Your Body Speaks
6. Vocal Variety
7. Research Your Topic
8. Get Comfortable with Visual Aids 
9. Persuade with Power 
10. Inspire Your Audience

Dupa cum poti sa observi, indeplinindu-ti obiectivele fiecarei lectii, vei reusi sa devii un vorbitor a carui cunoastere in acest domeniu va fi completa. Vei trece de la spartul ghetii, structura unui discurs, varietatea vocala, limbajul trupului, convingere si vei incheia cu inspirarea audientei.

Am trecut prin multe experiente frumoase alaturi de acest club, am participat la diverse momente deosebite, precum evenimentul caritabil "Daruind prin Povesti", pentru copiii de la Luis Turcanu, Conferinta Nationala de Leadership si Public Speaking, unde am si castigat Locul III la sectiunea de Discursuri Pregatite, Maratonul de Discursuri, sedinte saptamanale unde am invatat foarte multe si am desavarsit foarte multe aspecte legate ca si organizator sau vorbitor. De asemenea, am intalnit oameni frumosi, oameni plini de entuziasm, oameni dornici de evolutie si dezvoltare personala, pe care ii leaga pasiunea pentru Public Speaking. Am intrat si in Academia de Traineri a clubului, prin intermediul careia, am sustinut deja primul training de Advanced Public Speaking pentru Rotaract Timisoara Ripensis. Un alt lucru pe care l-am facut, a fost sa devin mentor pentru membri noi ai clubului.

Fiecare moment petrecut in acest club a fost de exceptie, din fiecare eveniment avand ceva de invatat. 

Luna trecuta am primit si confirmarea evolutiei mele ca si speaker, prin prisma faptului ca am sustinut ultima lectie din primul manual Toastmasters. Sunt bucuros sa iti impartasesc si tie acest lucru, draga cititor, si sper ca simti ca si mine acest entuziasm care ma incarca si ma face sa merg mai departe in indeplinirea scopului propus, de a aduce o schimbare prin ceea ce fac, ca si organizator, trainer, speaker, in adancul oamenilor de langa mine.

Iti multumesc pentru ca esti aici, iti multumesc pentru ca ai citit pana la final.

Cu stima,
Razvan Curcubata,
Vorbitorul in Public 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu