marți, 2 aprilie 2013

Un an...

Ladies and gentlemen, cu mult entuziasm in suflet si cu multa dragoste pentru acest domeniu al vorbitului in public, va marturisesc ca astazi 03 aprile 2013 se implineste un an de cand am tinut primul meu training. 

Si iata cum, in urma cu un an, plin de emotie si placere, am patruns in  sala in care urma sa se desfasoare workshopul Raport in Comunicare. 6 ore de munca ma asteptau. Pe atunci nici nu banuiam ce inseamna 6 ore de training, consideram ca este lejer si usor. Am avut bafta cu acei tineri, care au fost interesati de ceea ce am facut si care au apreciat fiecare moment pe care l-am petrecut impreuna.

Ce s-a intamplat in activitatea mea de public speaker, timp de un an de zile?

4 traininguri de vanzari, 3 workshopuri de managementul emotiilor, 3 workshopuri de public speaking, 4 discursuri Toastmasters (astazi il voi sustine pe al 5-lea), 1 worskshop despre cum sa te prezinti la un interviu, 2 workshopuri extinse despre prezentarile publice si o actiune in care am fost implicat ca si Master of Ceremonies, la un spectacol de 6 ore. De asemenea sunt foarte bucuros, deoarece anul acesta am initiat, impreuna cu un bun prieten si profesionist, un curs extins pe parcursul a 5 module despre Implinirea Vietii prin Puterea Intentiei, 

Am avut ceva activitate, si voi mai avea

Partea cea mai frumoasa a acestei perioade este ca ieri, in 2 aprilie, am revenit la Liceul de Arte ca sa sustin un alt workshop de 5 ore legat de Puterea Vizualului in Prezentarile Publice, deoarece, chiar in timp ce scriu acest articol, se desfasoara Scoala Altfel.

Am fost placut impresionat de o clasa de 22 de elevi, care au fost foarte incantati de fiecare moment petrecut impreuna. Cei despre care vorbesc sunt tineri adulti de clasa a IX-a. Ce m-a uimit a fost ca au facut 5 prezentari, care mai de care, mai vizuale si mai interesante. Chiar le comparam slide-urile cu cele tinute de speakerii de la TED, fireste pastrand proportia.

Ma bucur pentru ca am reusit sa imi extind limitele, mai ales ca acest workshop era conceput pentru 16 persoane, nu pentru 22, dar m-am simtit extraordinar de bine.

Astfel voi incheia cu inceputul. A trecut un an si multi vor mai veni din activitatea mea de facilitator (viitor formator).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu