duminică, 16 septembrie 2012

Un workshop magic



Sambata 15.09.2012 a fost o zi destul de mohorata, intre ploaie si soare, intre innorat si senin, temperatura s-a prefigurat a fi destul de scazuta, pentru o zi de septembrie. Una peste alta, starea de spirit ce o aveam a fost in concordanta cu ziua respectiva. Ca un plus a venit si oboseala acumulata dupa o tura de noapte.

Dar... "ceva" a intervenit in starea mea de spirit, iar acel "ceva" este un "cineva", un "cineva" care este  magician. 

Ladies and Gentlemen... il invitam in scena pe Magicianul Augustin. Motivul pentru care am participat a fost textul de promovare al eventului, caci se adresa public speakerilor, celor care fac prezentari si celor care vor sa isi dezvolte abilitatea de antrenare a atentiei.

Suna atat de bine, insa aveam nevoie sa vad cu ochii mei ca sa ma convin 

Ei bine... am ajuns exact cu 10 minute inainte sa inceapa. Aveam asteptari foarte mari. Doar vine un magician sa ne arate trucuri legate de stabilirea unui raport in comunicare mai bun. Ca un facut, in timp ce imi consumam cafeaua, am intrat in vorba cu Augustin. Cel mai interesant este ca nu am vorbit despre ceea ce va face, ci despre niste materiale spirituale. Este un om foarte interesant, cu multe cunostinte conexe activitatii de show business.

Iata ca incepe si workshop-ul. Dupa o introducere facuta de Calin Iepure, Magicianul intra in scena. (precum si Calin a spus, "un iepure ajuta intotdeauna un magician", iata ca un Iepure l-a ajutat sa organizeze acest event)

Ca un facut suntem intrebati despre asteptarile noastre. De altfel acestea au fost indeplinite pe parcursul trainingului. Am avut parte de interactiune, soc, creativitate, atentie simultana, toate fiind "condimentele" unei dimineti de succes.  

Ce a urmat, a fost o sesiune de hipodrom, un "energizer" bine venit, caci ne-a scos pe toti din amorteala. 

Si iata ca incepem.

Magicianul ne vorbeste putin despre cum sa ne stabilim Intentia. Un prim moment magic. Am fost invitati sa scriem pe hartie o intentie legata de o dorinta a noastra actuala, iar dupa ce faceam asta, sa alegem dintr-o cutiuta, fiecare o pagina din "Razboinicul luminii". Ei bine chiar mi-am gasit raspunsul ce il cautam. Sa fi atras eu, sa fi stiut magicianul reteta de stabilire a intentiei eficienta? Inca ma intreb.

A urmat un moment de magie la superlativ. Am devenit toti intr-o clipa David Copperfield. Augustin ne-a invatat un truc foarte util "Printarea cartii de vizita". Awesome. Ce a urmat a fost si mai fascinant. Am folosit cu totii pozitii perceptuale, pentru a fi elevi, profesori si observatori. De vreo 2 ani nu mai luasem contact cu pozitiile perceptuale, de cand facusem formarea de NLP. Mi-a venit o idee, magica de-a dreptul. Cand imi voi pregati discursul voi trece in pozitia celui care ma asculta, pentru a observa cu adevarat ce informatie ofer.

Au mai urmat cateva lucruri de-a dreptul wow, printre care enumar: elasticele intrepatrunse ce trec unul prin celalalt, energiile arhetipale, multa informatie de inalta calitate, printre care si sursa unui discurs Ted legat de inteligenta inimii. 

M-am simtit foarte bine. Ii multumesc Magicianul-ui Augustin pentru tot ceea ce face, mi se pare deosebit, este un om extraordinar, de la care poti invata atat de multe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu