marți, 21 august 2012

Cum sa fii MC pentru o zi - part 1



Deta in muzica ei

Am participat duminica, 19 august la un eveniment deosebit.
A fost deosebit prin prisma faptului ca pentru prima data am fost MC intr-un show destul de mare, deoarece a inceput la 6 seara si s-a incheiat muuult in noapte.... totul desfasurandu-se in fata a peste 500 de persoane.

Trebuie sa recunosc, am avut parte de o experienta superba... facand si pe prezentatorul de invitati si pe organizatorul de evenimente.
Toate s-au derulat intr-un ritm fulgerator si implicit cu multe, foarte multe situatii "delicate", insa acestea sunt condimentele unei serate reusite.

Ce a fost mai placut, a fost faptul ca publicul nici macar nu a observat nimic din carentele noastre de organizare :)
Ei bine, ziua de duminica a inceput frumos... la 13:00 am ajuns in Deta, cu ideea sa pregatim temeinic speach-ul de invitare a celor care urmau sa evolueze si, fireste sa punem totul la punct. Zis si facut, insa precum se spune, socoteala de-acasa nu este aceeasi cu cea din targ. :)

Momentul problema

Initial m-am bazat ca voi avea totul la dispozitie, clip-board, detalii despre invitati, eu doar facand treaba "usoara" de a-i introduce in scena. Insa, nu a fost deloc asa... :)
Nu aveam niciun fel de detalii despre cine va canta, iar acestia urmau sa apara in cursul orei 17:30...
Okay, avand in vedere ca show-ul era programat sa inceapa la 18:00, insemna ca deja aveam o mica mare problema :)

No fun at all. Buun. Ne descurcam cu ce avem. Eu imi facusem prezentarea de inceput a evenimentului, insa trebuia sa il listez la imprimanta, doar nu ma duceam cu agenda pe care scrisesem. Mai ramanea sa iau detalii despre invitati... In cele din urma am reusit sa fac asta. Se facuse deja 17:45, insa am convenit cu DJ KIT, organizatorul evenimentului, sa incepem mai tarziu, in jur de 19:00, ca sa mai asteptam sa se adune lume. Spre surprinderea mea se adunasera, deja, in jur de 150 de oameni. Din cauza locatiei,  am avut impresia ca erau mai putini.
acum incepe distractia...

Strangerea informatiilor

Precum ziceam, am reusit sa adun informatii de la fiecare invitat. Ce mai imi ramanea era sa le pun cap la cap si sa le trec in format electronic. Apoi sa le listez, ca sa fie totusi ceva destul de profi, si ca sa imi usurez munca :) reusisem sa fac introducerea evenimentului si prezentarea primului invitat pe care am si listat-o.
In timp ce imi vedeam de conceperea speech-urilor... si adaugarea de picanterii despre cei artisti, cand stupoare...
se facuse 18:12 si pe scena deja au urcat doua formatii in acelasi timp ca sa faca mici repetitii...
Dar, ce a fost mai interesant este ca una din ele voia sa cante direct... WOW... Aam "Houston, avem o problema
Astfel ca am plecat in fuga de la laptop, si m-am dus sa fac prezentarea de inceput si implicit a formatiei respective :)

Prima data pe scena

Emotii nu mai aveam cum sa am, mi se risipisera pe drum spre scena :)) asta a fost foarte bine. Publicul nici macar nu a observat aceasta scapare...
Se pare ca trebuia sa fac si munca de organizator de evenimente. 

Am facut rapid un desfasurator si un plan destul de bine pus la punct.
Buun, ma pregatesc sa inchei cu prezentarile scrise... cand stupoare... imprimanta din locatia respectiva... nu mai avea cartus. Okay... cum de mi se putea intampla chiar mie.
Si atunci, am recurs la solutia de urgenta, am atasat la clip-board foi pe care am scris chiar cu pix si marker, si am folosit la maxim ceea ce aveam deja.

Pana la urma a iesit superb...
Cu mici inadverdente...a iesit cum am vrut noi, gazdele :)
Aprecieri foarte multe echipei LocoDj din Deta, au facut o treaba remarcabila din punct de vedere a calitatii sunetului si a tehnicii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu